23 JULY 2010

Yeah! Akhirnya tamat jugak exam aku.Eh,aku ni macam dah betul-betul je habis,baru je satu paper dah nak kecoh,hahaha :D Lantaklah! Agak susah jugaklah,yelah first time jawab exam dalam kolej.Bajet je,hehehe :P Ada satu soalan yang memerlukan kreativiti aku untuk melukis poster.Temanya tentang "Hari Kanak-kanak".Pada fikiran korang mesti kata senangkan.Aku pun macam tu jugak mula-mula.Tapi bila je start pegang pencil,haaa...dah jadi bengong! So,hasilnya lukisan aku macam budak-budak tadika,hahaha! Huh! Habis je paper,aku melulu ke foodcourt untuk melantak(makan).

Then,aku balik cause nak balik kampung.Cakap pasal kampung rindu pulak.Yelah,bila ada event for family,muka aku mesti tak ada kat situ.So now,aku balik! Aku balik kampung pun cause ada makan-makan before puasa.If tak,aku tak jadi balik tau,ingatkan ada buat pelamin.Rupanya tidak,silap tengok tarikh.Hehehe :P

Untuk kawan baik ku,Nor Ashikin.Sorry sangat-sangat cause aku tak dapat jumpa kau.Ayah aku suruh balik lah.Yelah aku jarang balik kampung.Sorry tau.If ada masa nanti kita jumpa ok.Aku rindu kau :( and to my sayang,Aidil Mahathir.Baby tak ada kredit lah.If ada duit baby top-up ok.Miss you so much! Oklah,that's all :)




By,
Ryn Dzulkhairi