18 AUGUST 2010

Today sudah hari ke-8 kita berpuasa.Cepat je masa kan.Aku pulak dah 4 hari tak puasa,hehe :p So apa nak cerita hari ni? Hurmmm...today penat lah jugak.Aku pergi teman Syafiq and Eppy pergi tanya about kolej.Kolej yang kita orang pergi ialah KLMU.Pergi je sana bersepah student sana.Kebanyakkan yang aku tengok HOT-HOT belaka.Hish! Boleh buta mata aku kat sana.Yang Syafiq and Eppy mesti suka kan,dapat tengok girl yang HOT stuff.Tapi memang betul pun.Dorang cari pun cause ada problem sikit dengan hal kolej sekarang.Adalah kan...Hurmmmm...

After that jalan-jalan kat pertama eh? Hahaha,aku dah lupa nama tu.Dorang nak cari camera and speed light.Orang kaya kan nak pergi Singapore bulan 12 nanti,hahaha! Sampailah ada satu kedai kakak ni,kitaorang je datang dia mintak tolong edit picture bagi backround putih.Semua nak try.Tapi akhirnya dapat selesaikan jugak.Nasib baik kita orang ada tau,hahaha! Lepas tu balik,bapak penat berjalan ke KTM at Bank Negara.Then,aku terus balik naik LRT.Bila dah naik,train delay pulak.Lama kot aku tunggu dekat KL Sentral.Boleh tertidur kot.Hesh! Nasib baik sampai rumah before pukul 6.Alhamdulillah...

Tadi aku siapkan kerja tipografi aku.Banyak jugak assignment aku tak siap lagi.Yelah,aku tak ada Ai.Susah sikitlah.Lepas buat kerja,then tambah lagi satu kerja.Angah aku suruh letak picture pengantin dalam facebook.Dia dah bising cause pengantin yang lain nak tengok hasil kerja dia.Baru je siap ni.Kalau tak cukup tu sorrylah.Now camera aku tu macam bengong sikit.Ada je hal.Oklah,tu je.Esok sambung lagi.Tata Titi Tutu :)






By,
Ryn Dzulkhairi