10 SEPTEMBER 2010

BOOM! BOOM! BOOM! Eh eh,kenapa bunyi tu pulak? Yelah,weh,dah RAYA! Yehaaaa...Eh yang aku excited sangat ni kenapa? Lepas ni kena baca buku,exam exam! Tapi bagi aku peluang nak merasa raya this year.Tadi aku baru balik from jalan TAR.Ramai gila orang.Tapi yang aku tengok pak hitam je kat situ.Apa cita? Hahaha,tak pelah dah kata 1 Malaysia kan.This year,aku ada 4 ke 5 pasang baju kurung.Banyak tak? For me dah banyak kot.Lepas ni baju-baju tu semua sarung time pergi kolej je lah.Hehehe :p Tema tahun ni pulak warna purple.My fav colour tau.Hurmmm...esok petang maybe aku balik kampung.Macam perasaan ada sekarang,excited,sedih macam-macam lah.Haih!

Oklah guys,maybe tu je.Ha,sementara aku ingat ni,aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada family,saudara-mara,kawan-kawan,my sayang and sesiapa yang menyambutnya ok.Aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.Kepada pemain mercun yang terhandal hati-hati ok.If muka terbakar,padan muka! Hahahaha,ok.Thats all.Eh one more thing,duit raya jangan lupa simpan untuk aku ok :p Bye :)







By,
Ryn Dzulkhairi