15 SEPTEMBER 2010


Today aku keluar dengan member aku,Ekin,Mimi,Khalidah,Nadia,Jue and Dinie (budak sesat) HAHAHA! Have fun gila keluar dengan dorang.Sakat-sakat,kutuk-kutuk orang.*boleh kutuk dah cause puasa dah habis,hehehe :p So yeah,kita orang makan dekat Old Town.Dah lama tak makan sana.Yelah,dulu aku selalu lepak dekat area rumah aku.Masing-masing dah busy,susah sikit nak jumpa.Tadi ingatkan nak tengok movie.Bapak ramai tadi! Time tengah beratur last minute plan tak jadi pulak.Aku memang suka beratur panjang.Tapi tak apa,kita orang pergi shopping! Eh,kita orang ke? -_-' Aku shopping dekat Watson je.Hehe :p

Time dekat sana,jumpa budak kolej aku.Aku jumpa Aby and Kak Nat.Yang Aby,aku nampak dengan GF dia,Yaya! Berapa kali nampak kot.Adoih...Cakap pasal kolej.Tiba-tiba otak aku teringat about buku.WEH! Isnin depan dah final exam kot! Aku ni selamba je.Hoish! Esok aku nak study lah.Takut,takut.So for budak-budak yang mana amik exam nanti Good Luck! Jangan nak online je kerja.Cehhh, :p Oklah,tu je yang aku mampu cerita.Jika anda minat untuk membacanya.Kita sambung pada esok hari.Hehe :P To my sayang,I love and miss you :)








By,
Ryn Dzulkhairi