19 SEPTEMBER 2010

Kenyangnya makan Kenny Rogers.Thanks to angah :) And one more,aku dapat beli baju.Thanks to angah again,hehehe.Tadi pergi Carrrefour and Subang Parade.Best lah jugak.So balik je ni terus bukak buku cause ada exam.Herrr...tension nya.Dah lah final exam.Sumpah aku takut.Esok exam AI.Aku paling lemah subject tu.Weh,wish me luck ok.

Tadi aku bergosip dengan Yana.Kutuk-kutuk orang,hahaha! Cerita tentang orang yang kita tak suka.Siapa eh dia? Adalah...tettt! Hehehe :P Oklah,malas nak cerita tentang tu.Nak cerita about FAKES! Hish! Aku paling benci fakers.I don't know why.Aku bukak cerita ni cause aku tengok FB Natalie Chin.Psst,aku suka tengok dia.So cute :) *sempat lagi ni.Dah lah,aku nak nasihatkan korang di luar sana.BE YOURSELF OK! That's all.Bye :)






By,
Ryn Dzulkhairi