22 SEPTEMBER 2010

Esok tak ada paper.Boleh tidur sampai petang.Petang? Haish,kalau si gemuk tahu aku bangun lambat memang kena membebel lah jawabnya :p So yeah,esok aku tak tahu nak buat apa.Nak study? Tak tahulah.Last paper this friday.Then,this week aku dah start bekerja sebagai wedding planer.Bersiap sedialah! Tapi aku rindu nak buat kerja tu semua.Setelah nak masuk 2 bulan aku tanam anggur.If kerja ni tolong family dapat sikit duit,hahaha! Adik aku this year UPSR.Esok last paper.Do the best ok :)

Today ada pasar malam.Aku,anak Said and anak Zul dah mengidam nak makan ayam goreng 'Uncle Bob'.Setiap kali pergi pasar mesti tak ada.Adoih,bila nak bukak balik doh! Fikir hari sabtu nak pergi but aku kena pergi rumah terbuka cousin aku pulak.Hurmmm...tak apalah.Korang tahu tak,aku ni ratu ayam.Aku suka bahagian kepak and paha.Tak suka yang banyak sangat daging.Cepat muak! Terliur pulak aku.Ok lah guys,my sayang tengah tunggu nak call tu.Bye!







By,
Ryn Dzulkhairi