7 NOVEMBER 2010


Hari ni aku pergi rumah baru dengan pakcik,my mom and adik ku sekalian.Sampai je sana,aku tengok rumah macam bukan rupa rumah dah.Macam hutan aku tengok.So masuk je rumah tu,kita orang mulakan projek untuk memotong rumput.Memang payah gila nak mengemas.Dalam pukul 1 lebih ayah aku sampai bawak KFC.Wahhh! So apa lagi melantak dulu then sambung kerja sampai pukul 4.My dad pulak pergi kelaur.Ada urusan pulak ye? Hish! So bila dah masing-masing kepenatan,yeah cari bantal buat peta negara sendiri.Aku tidur sampai pukul 6.45 petang macam tu.Penat tahap cipan kot.Dalam pukul 7 lebih kita chow cincau.Then my mom dapat pangilan from my dad.Dia suruh tunggu dekat simpang 4 dekat Putrajaya cause nak ambik kita orang pergi makan.Yang pak cik pulak nak cepat cause ada futsal.Masing-masing dah kebuluran.So my dad ajak makan dekat Village View dekat Kajang.Memang tempat fav kami even tempat tu tersorok ramai gila manusia makan kat situ.Yelah,sedap kot!

Habis je membesarkan perut,balik! Esok aku ada pre-reg.Oh god,rindu gila budak-budak kolej.Rindu nak start class balik.So guys jumpa esok ok,especially Yana,Zaty,Mahya and budak DRG and budak batch aku.Ok lah,tu je kot.And to my darling,Aidil.I miss you.TATA :)








By,
Ryn Dzulkhairi