17 JULY 2010

Hello! Aku buat blog lagi,hehe :p Ok,ni blog kekal aku.Blog ni about hidup seharian aku.Everyday I'll updates this blog.But,aku tak akan cerita yang terlalu privacy sangat dalam blog ni.For your info,aku akan type apa yang aku suka.If kau tak suka,berambus dari blog ni ok?

For today,aku nak cerita sikit je lah.Kalau tak today aku nak cat bilik.But,tiba-tiba perasaan MALAS melanda.So,terbengkalai lah kerja aku.Bila tak buat kerja,boring pulak.Hari ini,hari Sabtu.So,time-time macam ni lah hangout kan? Hurmmm...tak apa lah.Stay rumah lagi bagus.

Eh,aku nak cakap sikit.Aku rindu kawan aku seorang ni.Nama dia,Nor Ashikin binti Saiman.Oh dear,I really miss you.Aku rindu nak borak dengan kau.Banyak cerita kot nak cerita dengan kau.Ingat kau balik hari ini.But,kau ada exam Mid-Sem pulak.Tak apalah.So,goodluck ok! If kau free nanti balik eh.That's all for today.



By,
Ryn Dzulkhairi