18 JULY 2010

Semalam aku try tidur lambat cause nak call my husband.Kononnya nak buat SS.But tak menjadi,mata aku ni tak boleh nak menahan.So bangun je pagi aku cuba call dia.But dia tak angkat pulak.Baru nak mintak sorry.Tengok-tengok si gemuk ni 'tidur mati'.Aku call dia 2 kali je,hehehe.Ingatkan boleh dengar suara dia bangun tidur macam mana.Si lemak tu,selalu ejek-ejek aku bila dia call aku tengah tidur.Now,tak dapat pulak dengar suara manja dia tu.Hurmmm...tak apa.Banyak lagi masa.Tengoklah esok macam mana kan sayang.Hehehe :P

Today jugak aku keluar pergi carrefour dengan angah and adik-adik aku.Tujuannya nak beli kereta sorong.Bila sampai tak ada pulak.Hurmmm...Then,adik aku ajak main game dekat situ.Mula-mula aku ingat macam malas je.Bila duduk je game kereta,masuk coin.Terus syok gila! Hahaha :D Lama jugak aku kat situ.Lepas tu angah aku ajak balik.Dah penatlah tu menunggu,hehehe.Then,kita orang balik.

Sampai je rumah angah aku,kita orang kena kemas rumah.Lama jugak tak pergi rumah angah aku.Habis je kerja,aku rehat-rehat sambil tengok Niyang Rapik.Aku dah tengok cerita tu.But dah bosan sangat.Tengok jugaklah.After that,baru balik rumah betul aku.Penat gila kot kemas tadi.Tapi best :) Oklah...Tu je.THE END



By,
Ryn Dzulkhairi