20 JULY 2010

Aku baru je bangun ni.Penat sikitlah.Maybe aku bangun pagi tadi kot.Yelah,bangun pagi cause ingat ada meeting for dance.Datang dalam pukul 11:00 am.But bila datang je tak buat-buat lagi.Takpe,aku still tunggu.Club aku ada buat jualan.So,dah lapar sangat aku beli lah dekat dorang.Dah habis je makan,member aku zaty and kecik datang.Dorang kata nak lepak surau.Meeting pun belum start,aku pergi sana.Habis je lepak,aku pergi class.

Wow! Jumaat ni dah start exam mid-sem.Adoih,cuak pun ada.This Friday paper Ai dulu.Agak susah sikitlah about computer ni.Yelah,time kuiz asyik meniru je kerja,hahaha.Mana tak cuak.Dalam class jugak aku dibuli sama Fahmi,budak classmate aku.Sabar jelah dengan kau.Hesh! Habis je class,aku bayar duit PTPTN.Agak bengang sikit lah dengan kakak kat situ.Dia kata aku tak hantar detail for PTPTN.Eh hello! Dah bagi ok.Cari punya cari,borang aku paling bawah sekali.SEE! Sabar je lah.Tapi salah aku jugak act.Yelah,bagi dekat kakak lain.If pasal PTPTN kena bagi dekat kakak tu.But kau kena check dulu.Jangan main melulu je cakap aku tak bagi.

Selesai je bayar.Aku balik dengan member aku.Sumpah letih! Sampai je rumah,aku mandi,makan then tidur.Ni tak tahu lagi about dance ada ke tidak esok.If takde ok jugak,hehehe :p Tapi aku kena datang kolej jugak esok.Nak amik slip exam.HUH! Oklah,tu je untuk hari ini :)



By,
Ryn Dzulkhairi