27 JULY 2010

Paper *Rekabentuk Grafik 1:Pengenalan* baru saja habis hari ini.Agak pecah otak untuk aku berfikir even aku dah baca.But still can answered it.Tapi! Bukan semua aku tak boleh jawab ye.Baik tak payah datang if dah terlalu B_ _ _ _.Habis je paper,semua muka masam je cause soalan susah sikit.Alah,dah lepas malas pulak aku nak fikir.Esok paper Tipografi pulak.Ni lagi boleh kepala aku berpusing 360 darjah.Hehe :p After this aku study.

Hurmmm...tiba-tiba moody aku datang bila aku nak type ni.Perasaan sedih melanda dekat aku.It's all about my husband.Aku ada problem dengan dia.Nak tahu? Aku rasa tak payah.Ini terlalu sulit untuk aku kongsi problem.Just aku dengan dia je.For your info,aku nak break-up dengan dia.Tadi aku ada text dengan sorang budak ni (secret).Ok ni hasil perbualan aku.Tapi kejap je:

Aku: You,nanti text.I tak ada mood.Sorry,bye...
Dia: You,asal ni? Kalau ada problem bagi tahu lah.Mana tahu I boleh tolong ke.
Aku: Hurmmm...I gaduh dengan Aidil,adalah sebab-sebabnya.I nak breakup dengan dia.Now,you just TOLONG TENGOK je apa yang I text.
Dia: You! Benda boleh settle kan.You tak sayang ke 2 tahun you dengan dia? Lepas tu nak break.2 tahun you! Lama kot.
Aku: Orang baru kahwin,esok dah cerai.Jodoh you...Tipulah I tak sayang hubungan,tapi nak buat maam mana.Maybe dia bukan untuk I.Tak apalah you,I try settlekan.

See! 2 tahun tu.Mesti korang kata aku ni bodoh kan? Hurmmm...Sayang,I'm sorry cause baby cakap macam tu.Baby tak tau kita dapat bersama lagi or tak.Bagi baby masa ok.If tak,jaga diri ok.I know,honey boleh cari girl yang lebih baik dari baby.I Love You.END :(




By,
Ryn Dzulkhairi