28 JULY 2010

Yes! Akhirnya habis jugak exam aku.Lega...Alah,just 4 paper je.Tapi 4 paper pun berjanggut aku tunggu.Tadi exam Tipografi boleh tahan jugaklah.Dapat jugak aku menjawab.Now,kita lupakan about exam.Esok tak ada class.Bestnya! Hehehe,boleh tidur sepuas-puasnya,ZzZzZz...

Ha! Aku nak cerita sikit about hubungan aku dengan si dia.Siapa si dia tu? Haaa...siapa lagi kalau bukan my husband.Weh,aku dah baik balik dengan dia.Tak jadi break-up cause aku still sayang dia.Semalam,time aku study,dia call banyak kali lebih 30 kali kot.Tapi dengan keeogaan ku ini,aku tak jawab call dia.Lama-lama tu,aku angkat jugak.Lama jugak nak berbaik.Akhirnya,aku cair dengan kata-kata dia.To my friend yang nasihat aku semalam,thanks."I dah berbaik dengan dia.I'm happy now".

TO AIDIL MAHATHIR: "Sayang,jangan benda yang baby tak suka tu lagi eh.Kalau buat jugak tak tahu nak cakap apa.Honey dah janji nak berubah kan? Ok,I'm sorry too cause baby sakitkan hati honey.Sorry too cause buat hidung honey tersumbat semalam.Tersumbat? Hehe :p I LOVE YOU"





By,
Ryn Dzulkhairi