15 AUGUST 2010

Hey guys,sorry cause dah lama tak post.Agak busy sikitlah,maklumlah now puasa kan.So penat pun ada.Balik je from kolej,berbuka then malam tak tentu.Kadang-kadang awal pulak mata ni nak tidur.So tak sempat nak type kat sini.So yeah,today aku dapat type blog.Hurmmm...nak cerita apa ye? Ha! Hari ini aku tak puasa cause dapat lesen P.Hahaha! Tahu tak? Hehe,pandai-pandailah korang teka ye.Tapi actually tak best tau if tak puasa.Tak ada feel.Tadi pun melantak sikit je.Tapi bila berbuka ramai-ramai,peh macam-macam makan.Perut ni melayankan aja.

Tadi pergi bazar dengan Aril,Eppy and Eppy's friend.Mak aku dah pesan jangan beli banyak sangat cause mak aku dah beli banyak tadi.Dah janji dengan Aril nak pergi bazar,so ingat nak teman dia je.Tapi dia suruh aku beli jugak.Aku beli lah Yong Tau Foo.(betul ke aku eja ni?) Ok,tamat untuk pasal puasa.Nak cerita about hari jumaat.

Aku ada bermasam muka dengan member kolej aku.Dorang kenakan aku! Tak baik tau korang.Dorang text aku,cakap ada hal penting.Time tu aku dekat Bangsar.So aku pergi naik train.Sampai je dekat surau.Aku tengok dorang gelak-gelak.Actually dorang nak ajak lepak je.Agaka panas jugak wa kat situ.Tapi,lama-lama tu aku ok balik cause dorang mintak maaf.Lain kali jangan buat lagi.Penat doh...

Hurmmm...to my sayang.Gemuk,I really miss you now.Now,tengah text dengan dia.Dia cakap dia rindu aku.Ingat honey sorang je rindu? Hey,kalau boleh nak minatk pintu doraemon pergi rumah sayang tau,hehe.Oklah tu je aku nak cerita.Selamat berpuasa :)






By,
Ryn Dzulkhairi