11 AUGUST 2010

Hari ni dah start puasa.Pagi tadi sahur agak memeritkan jugak.Sampai 2 orang kejutkan aku.First was my husband.Dia pulak bangun awal,so dengan nada suara aku yang menyakitkan telinga siapa yang mendengarnya aku pun angkatlah.Tengah OTP ni,my mom pulak kejutkan.Yang si gemuk tu gelak pulak cause dia record suara aku bangun tidur.Tak apa,alah baru mula puasa memang semngat bangun awal.Tengok part akhir nanti.Siapa record suara siapa kan sayang? hehehe :p

Tadi aku buat speaking test,boleh jugak aku buat.After that dapat result.Hurmmm...agak menghampakan jiwa dan raga aku.Just dapat C+.Dah agak Bi aku macam tut tut tut! Hahaha! Biarlah benda dah lepas.Habis buat benda alah tu,aku balik dengan Zaty.Sampai rumah called my jawa.Kemudian rest kejap,lepas tu pergi bazar.Hehe :D Mula-mula ingat nak beli ayam 'Uncle Bob' tapi tak ada pulak.Dengan muka yang kesal terpaksa beli murtabak.Ni pun tak makan lagi murtabak.Lepas ni baru nak makan.Perut aku dah full cause makan banyak sangat tadi.

Today adik aku,Dzulkarnain puasa.Umur dia 7 tahun.Before berbuka aku suruh tunjuk perut dia,bapak leper.Ok,betul-betul puasalah tu kan.Then,dah start makan baru dengar suara dia.Kalau tak asik nak baring je.Kesian,tak apa.Nanti atuk bagi duit raya if Nain puasa penuh.Ehem-ehem,aku pun nak jugak! :P Hahaha! Oklah,esok ada kuiz tipografi.Nak pergi baca buku.That's all.Daaa :)





By,
Ryn Dzulkhairi