2 AUGUST 2010

Today dekat kolej aku ada bacaan yassin for before nak pergi kem and untuk puasa yang akan tiba.Aku pakai tudung tadi macam apa je,yelah dah lama tak pakai kan.Time sekolah je lah jadi alim sikit,hehehe :p After that,bincang about nak pergi kem.Yang perut aku today buat hal pulak.Actually daripada malam tadi.Meragam tak tentu pasal.Berapa kali pergi toilet.Bila sampai toilet tak nak pulak nak 'melepas'.Tension jugak! Now,dah ok sikit.Takut lepas ni dia buat hal pulak.

Weh,nak cakap ni aku dapat result for AI.Aku just dapat 68 or 64.Tak ingat,lantak lah janji aku lulus.Suka suka suka! Before aku nak ambik kertas aku,actually aku tersilap kertas.Aku tengok apahal tulisan aku lawa semacam.Tapi markah kat situ dapat 55.So mula-mula frust sikitlah.Rupa-rupanya,silap ambik kertas.Then,kita orang kena bagi balik.Yang aku tahu 2 orang je dapat A,Mahya and Aby.Congrats doh! Ni aku cuak dengan paper Bi aku.Macam mana lah kan nasib aku.Hesh! Tunggu dan lihat je lah.

Hari rabu aku dah nak pergi kem dekat Taman Negara,Pahang.But aku tak prepare apa-apa lagi.Beg pun tak ada,macam mana nak pergi.Bawak beg plastik boleh tak? Hahaha :D memang bocorlah kan.Pandai betul! Hurmmmm...so starting for esok aku kena kemas barang.Dah lah first time nak pergi.Tak tahu nak bawak apa.Ok lah,itu je aku nak cerita.Daaa...





By,
Ryn Dzulkhairi