3 AUGUST 2010

Esok ada apa eh? Hehe,aku pergi kem! Yahoo! Excited sangat pun tak elok.Huh! Korang doakan aku ok-ok je jelah dekat sana eh.Takut pun ada jugak,cause biasalah hutan kan.Hurmmm...barang-barang aku dah prepared tadi.Baju,seluar,barang-barang sulit,berus gigi and so on.But makanan aku tak sediakan lagi.Nak bawak apa eh? Tadi aku tanya Fahmi,dia stock bawak meggie je.Hahaha! Tengoklah macam mana esok.Hey guys! Aku nak cakap ni,aku dapat result for Rekabentuk:Pengenalan.Aku just dapat 61.So B-.Ok lah tu kan,tak sangka weh.Alhamdulillah....

Tadi jugak,tak ada class,penat je datang.Tapi best lepak dengan member-member aku.Yang ada Zatty,Syafiq,Aby,Dayah,Syaza,Kecik and Mahya.Yang Yana,Nurul,Syamim and lain-lain ada class pulak.Tapi best! After that,aku balik dengan Zatty.Sampai je nak lintas nak pergi bustop area monorail,aku tengok jalan jadi 1 way.Adoih,macam mana nak cari bus.Tiba-tiba ada untie (wanita buta) macam tak ada hala tuju.Kesian dekat dia,aku suruh Zatty tolong.Ke hulu hilir kita orang cari teksi untuk dia.Akhirnya dapat jugak.Lepas tu,kita orang tunggu bus dekat depan sekolah SRK Brickfields.Jauh jugak kita orang berjalan.Zatyy kata "Kalau hari-hari macam ni boleh kurus".Itu kau Zatty,kalau aku pulak? Tinggal kulit je kot.Hahaha!

Maybe tu je aku nak type.Eh,aku sampai KL hari Jumaat.Jumaat aku cerita ok.To my husband.Baby mesti rindu dekat honey.If kat sana tak ada line,sorry tau sayang.I love and miss you so much AIDIL MAHATHIR! Oklah,aku nak tidur,esok kena bangun pagi.My dad hantarkan,hehe.Thanks :)






By,
Ryn Dzulkhairi