23 AUGUST 2010

Hey,bapak rindu nak type.Hahaha! So yeah,macam-macam cerita aku nak habaq kot.Tapi aku ni malas sikit nak tulis panjang-panjang cause ikut mood.Today mood aku serabut.WHY? Aku banyak gila assignment yang harus aku buat.Banyak kerja tertangguh cause aku tak ada software AI.Akhirnya aku dapat jugak.Satu demi satu kerja aku buat.So now,aku tengah buat for Tipografi.Pening sikit nak buat.But aku cuba jugak buatnya.Ehem-ehem,nampak tak picture kat bawah tu? Meh aku cerita sikit.


Last Saturday aku makan luar dengan my bestfriends iaitu,Ekin,Nad and Mimi.Kita orang hangout dekat Mid Velly je.Lama kot tak keluar sama-sama.Kan kan? hehe :p Kita orang have fun gila.Amik gambar semua lah.Time makan pulak,kita orang makn Asam Laksa dekat Jusco je.Sedap kot kat situ.Haih,tengok! Terliur kot sekarang.Sabar jelah.Ok lah,tu je kot aku nak cerita.BYE!






By,
Ryn Dzulkhairi