24 AUGUST 2010

Yeah! Thumbnail aku baru je habis.10 thumbnail tau.Herrr...letih tangan aku ni.Badan pun sakit-sakit.Tapi siap jugak.Assignment aku pun dah 3 aku selesaikan.Lepas ni kerja untuk final pulak.Adoihhh! Letih gila,tak ada masa nak call and mesej my darling.Honey,sorry ye :(

Tadi aku ada tengok clip from panggilan apa ntah.Tentang perempuan jahanam.Hesh! Apa nak jadi zaman sekarang.Duit yang dia cari dulu.Kesian laki yang jual burger tu.Kena maki 'kaw kaw' punya termasuk DJ tu sekali.Duit memang penting,yelah siapa nak tanggung family kita kan.But,kasih sayang,keikhlasan & kejujuran tu penting jugak dalam satu hubungan.If tak ada benda tu macam mana hubungan nak kekal.Betul tak? (aku ni pandai pulak cakap) hahaha! Tapi betul lah difikirkan balik.Susah nak cari pasangan yang baik sekarang.Nasib baik aku ada my gemuk :p I love you sayang.Ok lah guys.Aku dah penat ni.Mahu tidur,bye :)






By,
Ryn Dzulkhairi