31 AUGUST 2010

MERDEKA MERDEKA MERDEKA! Semangatkan aku? Hehe,aku kan anak Malaysia.Tapi,bangun pukul 10.00 pagi.Sambut apa macam tu kan,hahaha! Tak apa,aku bangga jadi warganegara Malaysia.Ok nak cakap pasal hari ni.Today aku kemas bilik aku.Tengah sibuk-sibuk,tiba-tiba my grandpa cakap ustazah yang mengaji aku dulu sudah meninggal dunia.Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di golongan orang-orang yang beriman.Al-fatihah...

Habis je selesai menziarah,aku sambung kerja aku sampai pukul 4 lebih.Habis je penat mengemas,aku tolong my mom masak.Aku tolong buatkan cekodok.Sedap tau! Rugi korang tak dapat makan.Hahaha! Family aku complain yang cekodok yang aku buat bentuk dia aneh.Macam-macam,my dad cakap macam bentuk kerbau.Eleh,tapi habis jugak kan? Hmmm!!! Esok dekat kolej aku ada pertandingan nasyid antara course-course yang lain.Hope DRG menang lagi.Good luck to Abang Ameer,Abang Nasyreeq,Khalil,Shah,Aby and siapa-siapa yang terlibat.

That's all for today.Ha! To my sayang,Aidil Mahathir.I miss and love you so much!







By,
Ryn Dzulkhairi