29 AUGUST 2010

Today aku berbuka dengan Mimi and Ekin dekat rumah Ekin je.Best lepak dengan korang,amik-amik gambar,amik video.Tapi aku tak kan show kat sini.Sumpah macam orang asli je muka aku,hahaha! Weh korang,assignment aku dah siap.Petang tadi aku siapkan.Huh! Lega kot,tapi just tinggal for final.Yang tak siap lagi,brochure,mukataip and final for poster je.Aku takut lah exam final akan datang.Time raya pulak tu.Takut takut...

Ha! Esok aku ada pendaftaran for PTPTN.Hope kali dapat lah weh.Dah kali ke-3 mendaftar ni.If tak dapat jugak,tak tahu nak buat apa.Maybe korang dapat kad kahwin from aku lah tu.HAHAHA! Dengan siapa lagi,my sayang lah,hehe.Wow! Muda lagi,cita-cita pun belum capai lagi.Ok lah,esok nak bangun awal sahur! Now asik aku je last bangun sahur.Makanan cepat je habis.Hesh! Esok ada class BI ke tak.Rindu pulak dekat budak kolej aku.Siapa lagi,Yana,Zaty,Kecik,Nurul,Fatin semua lah.Yang Si Syafiq Zainal nak stop study kat PTPL dah :( Hope kau enjoy dekat Aswara ok.Dah la,tu je aku type.BYE!






By,
Ryn Dzulkhairi