10 OCTOBER 2010

Hello guys! Ya Allah,dah lama aku tak tulis blog.rindu pun ada jugak.Nak katakan aku busy tu takde jugak cause aku selalu jugak online,hehe.Tak ada masa nak membukanya.Bila dah bukak FB lupa segalanya.So yeah,tadi aku baru upload picture-picture pengantin yang hari ni punya.Sumpah aku letih gila sekarang.Adatlah kan,bekerja punya pasal.Tadi aku usha gambar sedara mara aku.Gambar semalam! Seriously,aku dah tak pergi openhouse rumah cousin aku pun.Busy lah weh.Next week ada 3 pelamin aku kena buat.Pehhh! Boleh hancur badan-badan aku ni.Sabar je lah kan.Ok stop about that.

Nak habaq mai,semalam aku dengan Aidil Mahathir sudah 2 years 2 months.ALhamdulillah,aku still dengan dia.Tapi pada hari tu juga ada peristiwa yang Aidil tak suka apa yang aku buat.Jeng jeng! Hahaha,adalah...yang tahu aku, dia and Deen je,hehehe :p Ok lah guys,perut aku pun dah buat disco ni.Aku nak makan.Bye :)







By,
Ryn Dzulkhairi