21 OCTOBER 2010

Damn it! Rindunya dekat blog.Dah lama aku tak cerita-cerita kan.Sorrylah,aku busy gila dengan kerja aku.Last week aku buat pelamin sampai 3.Hosh! Boleh patah segala tulang.So yeah,free sikitlah.Free ke? This week ada lagi.Penat-penat...



Semalam birthday bestfriend aku,Nadia Syahirah! Happy belated birthday.Today baru dapat celebrate.Actually,macam-macam plan kita orang nak buat kezutan.But akhinyra dah bengong-bengong tu bagi tahu jugak kat dia nak celebrate birthday.So today kita orang celebrate dekat taman.Yeahhh! Happy gila kot.Nak letak gambar macam malas pulak kan.Kalau ada masa aku letak ok.But bukan kat sini,tapi kat FB lah ye.Balik je aku topup and call BF tersayang kejap.Rindu sangat-sangat.Lepas ni pun nak call rasanya.Hey guys! Nak tahu tak,aku before ni teruk sangat.Aku ada penyakit orang gila mabuk.Nak tahu apa? Tak perlu kot.Segannn...aku mabuk pun cause aku makan satu ubat ni,hahaha! Ok lah tu,esok maybe ku busy nak kemas pelamin semua.That's all :)







By,
Ryn Dzulkhairi