2 NOVEMBER 2010


Today hari yang membosankan.Tak tahu kenapa.Ok so...nak cerita apa ni ye? Ha! Hari kalau tak aku nak cut rambut.Aku just nak cut yang rambut rosak je lah kan.Aku nak cut pun cause aku ada baca tips kat internet,untuk menjaga rambut yang baik,kita kena potong rambut yang bhgian rosak dalam 2 bulan sekali.So rambut aku ni dah berapa bulan tak cut.Patutlah rambut tak betul je.Ingat nak cut rambut hari ni tapi tak jadi cause Ekin busy.Eh,tiba-tiba nama dia pulak keluar kan.Hahaha! Actually aku memang suka ajak dia cause dia pakar sikit about rambut,hehehe.Maybe esok aku pergi cut.Ingat nak cut rambut ni kat kedai area rumah aku.Tapi aku rasa nanti rambut aku jadi pendek pulak kan.So kena pergi kedai cina,baru berbaloi! Nak cerita apa lagi ye?

Oh ye,my bf.Tadi ada perkara ajaib berlaku.Aku tengah bergurau senda dengan adik tersayang.Then tiba-tiba my dad masuk.Dia tengok ada satu kertas tulis Aidil Mahathir .So time tu aku dah tutup bantal lah kan.Takut kena marah.Yelah,mana tak nya anak polis.Cuak sikit lah,hehehe :p So my dad tanya dengan my mom, "Siapa nama dekat dinding rena tu?" My mom said "oh,BF dia".Aku tanya mak aku,ayah cakap apa-apa tak.My mom cakap your dad just said "hish".Hahahaha! Alhamdulillah...tak ada lah kena marah sangatkan.Tapi aku still cuak jugak.Tak tahu kenapa.Hurmmmm...oklah.Aku rasa ni je kot.BYE!







By,
Ryn Dzulkhairi