1 NOVEMBER 2010

Kejap je dah bulan 11 kan? Cepat betul masa sekarang.So yeah,today aku hangout di Mid Velly dengan Ekin and Nad.Plan last minute pun jadi lah.Kita orang ada function sebenarnya nak beli barang kesukaan Nad,hahaha! Lepas puas cari tu,lepak makan.Aku order macam biasa nasi goreng AYAM.Kenapa aku besar kan perkatan 'ayam'? Cause aku memang ratu ayam :p Tapi bila dah order tu,makanan Ekin sampai.Dia order roti canai.Pehhh! Macam sedap pulak.Hish! Lepas habis makan,aku amik sos cili letak dekat pinggan tu tulis 'I ♥ U' hahaha.Memang takde kerja.Kalau tak dorang suruh aku letak number phone.Gila ke apa! Mau dia call buat Super Saver pulak kan.HAHAHA! :D

Kemudian kita orang menuju ke Diva.Ingat nak beli rantai tapi niat aku actually nak beli bag.So aku pergi Bonita.Murah jugak,tapi au nak beli singlet dekat F.O.S.So terpaksa beli cause nak pergi class nanti senang.Bila balik je,aku teringat ada bag ni aku pernah bawak pergi kolej.Tapi before this bag tu tali dia buat hal.Tadi bila aku betulkan bali.Adoih! Ok pulak.Cis! Tapi tak apalah.Aku memang nak beli bag kan.Biarkan aja.Ok lah guys,aku dah tak tahu nak type apa lagi for today.BYE!








By,
Ryn Dzulkhairi