29 JULY 2010

Tadi aku baru lepas balik makan-makan dengan my dear bestfriends.Aku lepak dengan Ekin,Mimi and Nadia.Wow! Sumpah rindu nak lepak dengan korang semua.Bila lepak je tadi best kot! Gelak-gelak semua lah.Hope kita dapat lepak lagi.Esok aku dah start busy.Yelah balik class maybe sampai rumah pukul 6 lebih and pagi-pagi buta dalam pukul 1 pagi aku kena buat pelamin.Tak tahu buat kat mana.Rasanya follow angah aku amik gambar.Hurmmm...kerja, kerja kerja :)

Esok aku ada class.Aku dapat mesej from budak-budak aku tanya "ada class tak?".Aku memang suka hantar mesej mengatakan ada class ke tak.Wahai kawan ku esok ada eh! Hahahaha,tak apalah.Aku kena bagitahu jugak kat korang.Nanti cakap aku apa pulak kan.Kena tolong member babe.Hehehe :p Ok lah,badan aku dah penat pulak.The End!




By,
Ryn Dzulkhairi