10 AUGUST 2010

Seperti yang sedia maklum,tarikh kita berpuasa jatuh pada esok yang telah diisytiharkan oleh pak cik yang handsome lagi cute tadi kat TV,hehehe.So korang jangan tinggal puasa especially kepada lelaki.Jangan nak bagi alasan apa-apa,lain lah perempuan confirm tak penuh puasa.Faham-faham je lah lampu merah menyala,hahaha! Tapi jangan lupa ganti nanti.So esok kena bangun sahur.Rasa tak sabar pulak nak puasa ni.Ye lah suasana aku sekarang lain.Now kat kolej.Macam-macam dugaan boleh kita dapat.Ni ha,koleh aku ni di kelilingi oleh kedai makan.Dah kata KL Sentral kan.Hurmmmm...Tengoklah macam mana nanti.

Tadi aku ada class Tipografi.Weh aku nak inform kat korang ni,aku dapat result for tipografi is A- (75%) atas bukit je,haha! Alhamdulillah...tak sangka aku.Esok aku ada speaking test.Takutnya,if dah buat tu boleh dapat tahu result.Macam manalah reslut aku kan.Tunggu dan lihat.Tadi jugak,ada budak kolej aku ada salah faham sikit.Biasalah kan...Hidup ni penuh dengan pacaroba.Cehhh! Aku tak tahu pihak yang mana betul.Korang berbaiklah eh.Aku suka tengok korang rapat macam dulu.Hope korang berbaik balik ok.

To my sayang ku gemuk! Baby nak bangun awal sikit dari honey.Baby nak dengar suara honey bangun tidur macam mana.Selalu ejek baby kan.Tengoklah nanti.Honey,you know what I really miss you now.Cepatlah topup ok.That's all for today.Tata! :D





By,
Ryn Dzulkhairi