9 AUGUST 2010

Hey guys! Today anniversary aku dengan Aidil Mahathir.Wow! I'm really happy today.Aku dah 2 tahun dengan dia.Sekejap je rasanya dah 2 tahun.Macam semalam je aku kenal dia (ayat yg biasa org guna,hehe).Hurmmm...tapi berita buruknya aku tak dapat hangout dengan dia.I'm busy sayang,I'm really really sorry.Mesti korang kata "apalah,tak celebrate sama-sama" and so on.So yeah,aku ni bukannya boleh keluar suka hati je.Aku ni anak keselamatan tau,haha.Tapi BF aku tak kisah tak dapat jumpa.Dia faham macam mana life aku.Dia dah biasa dengan semua tu.That's why aku dengan dia still bersama.Cehhh! So,if ada masa nanti baby try keluar ok.Ha,hari Rabu ni dah start puasa.If diberi kesempatan,kita boleh berbuka sama-sama.Untuk si dia,I love you so much :)

Ha,tadi aku pergi jamming dengan Syamim,Dayah,Eppy,Aby,Zul,Black,Adam dan Hawa.Best jugak tapi tak prepared lagu pun.Kelakar kot,yang Aby belajar main drum dengan Syamim.Ada bakat sikit.Yang lain pulak main ikut suka je.Aku pulak? Memekak,duduk,tengok budak main drum and ntah,macam tak tentu arah.Weh aku nak bagi tahu! Aku tak suka melatah,dorang kacau-kacau aku doh.Korang kacau-kacau,nanti korang melatah habis korang.Penat kot melatah,yang dorang suka pulak tengok.Tak apa...tengoklah nanti.Aby bakal melatah,hahaha! Actually kan aku tak tahu nak taip apa,hehe.Sorry lah post today agak melalut.And one more thing thanks to Eppy cause belanja rena naik teksi,hehe.Dah lah! Lama lagi aku type,lagi aku banyak merepek.Tu jelah aku nak cerita,bye!





By,
Ryn Dzulkhairi