25 AUGUST 2010

Today nak cerita pasal apa ye? Hurmmm...aku hari ni berehat.Tak ada buat assignment.Esok aku baru nak buat cause esok banyak masa.Habis class tipografi pukul 11 pagi.So lepas tu takde,boleh buat thumbnail balik.Cakap pasal thumbnail,aku kena buat balik.Hasil kerja aku semalam bukan thumbnail but dah sampai semi komp.Wow! Hebat jugak aku.Hahaha! Terpaksa cari idea lain.Dah lah nak 10.Haih! Tadi aku buat presentation for English.Terbelit-belit lidah aku.Gabra punya pasal,hancur aku cakap.Tapi lega cause dah buat.Lepas tu,aku pergi Audi 1 cause ada debat antara course-course yang lain.

For your info,DRG menang.Macam tak percaya je,btw congrats to Abang Akram,Abang Ameer and Kak Eyra.Ok,nak cerita apa lagi? Ntahlah,otak dah blur macam ni lah.Tu je aku nak cerita.One more thing,I miss my Mahathir :( ok dah bye!






By,
Ryn Dzulkhairi