28 AUGUST 2010

Hey guys.You know what,muka aku sekarang letak beras and campur sikit dengan asam jawa cause nak cantik kan muka lah katakan.My mom yang letak kan.Dia kata nak tengok muka anak dia cantik,hahaha! Thanks mummy :) Ok nak cakap pasal apa eh? Hurmmm...

Semalam aku dengan budak DRG lain berbuka dekat kolej.Sumpah best gila dengan korang.Time berbuka kita orang just makan kurma dulu,mana tak nya if makan banyak susah nak bangun sembahyang pulak.Tapi kan,ni kira first time aku rasa kurma sesedap tu.Nak je bawak balik.Tapi segan pulak,hehehe.Ok,habis je sembahyang Maghrib,time untuk mecekik pulak.Peh! Lauk macam lauk kenduri je aku rasa.Suasana pun macam orang kahwin.Sedap sedap sedap! Selesai je memboncitkan perut,budak DRG lepak dalam kolej.Kita orang ada sesi akad nikah.Tok kadi dia Abang Ameer.Pengantin lelaki dia pulak,Shah,Amar and Khalil.Adoih,sumpah kelakar! Nama aku turut serta dalam game tu.Tapi aku tak nak join! Segan doh.Herrr...

Lepas tu,time nak balik dorang nak kena kan Abang Nasyreeq.But tak menjadi lah weh.Dia kuat ok.Kan kan kan? Padan muka korang.Tapi still happening.Adoih,ingatkan aku nak letak picture.But tak ada lah.Ada kat Muhaimin.If dah korang tengok kat FB je lah eh.Hehehe :p Ok lah tata :D






By,
Ryn Dzulkhairi