7 AUGUST 2010

Aku baru balik dari pasar malam just beli ayam dekat 'Uncle Bob' and popcorn untuk mak tersayang.Aku just pergi dengan Mimi.Ekin tak dapat balik cause ada projek dekat kolej and Nadia pulak pergi rumah untie dia.Hurmmm...tadi aku hangout Mid Velly dengan family aku.Apa function aku? Hahaha,biasalah nak beli baju raya.Kena sedia awal-awal.Nanti time puasa merengek nak air.Aku beli baju dalam 4 helai and 3 seluar.Ayah aku kata ambik je apa kau nak,so apa lagi ambik lah tapi tak mahal lah aku tibai.Then pergi makan kejap,lepas tu balik.

Eh eh,aku rindu dekat BF aku lah.Sayang,baby rindu sangat-sangat dekat honey.Kita orang jarang contact start aku pergi kem.Aku busy kot.Ada je aktiviti,time malam pulak aku penat.So aku tak sempat nak call dia sangat.Sorry tau sayang.Tak apa,lepas ni baby try call sayang eh.Maybe tu jelah.Nak type panjang-panjang bukan nya korang baca sangat.Hahaha! Ok lah,bye :)





By,
Ryn Dzulkhairi