24 OCTOBER 2010

Hari ini dan semalam aku tak pergi kerja cause aku tak berapa sihat.So now pendengaran aku sudah kureng,for your info.But still boleh dengar ok,hehehe.Hari ni agak membosankan.Aku duduk rumah tengok TV cerita Britain's Next Top Model.Dah tak ada cerita lain tengok jelah kan.Cerita tu bosan cause aku tak berapa minat sangat.Aku suka American's Next Top Model by Tyra.Damn it! Ok lah,aku actually tak tahu nak cerita apa kan.Eh! Aku ada nak cerita ni.About 1 video ni,comel sangat2.Aku bagi dekat Aidil and he said nanti kalau kita kahwin,kita buat macam tu.HAHAHA! Berangan besar nampak.Adoiyaiii...sayang sayang! Kalau korang nak tengok search dekat FB 'CST PRODUCTION'

Oklah guys,hanya tu je aku nak type for today.To my husband,goodluck cause esok ada driving class with JPJ.Nanti boleh hantar baby pergi kolej,hahahaha! Btw,I miss you so much.Bye!







By,
Ryn Dzulkhairi