27 OCTOBER 2010


Petang tadi aku hangout dengan Ekin pergi Mid Velly.Buat apa aku pergi sana? Nak cari harimau kat sana,hahaha! Aku tolong belikan barang untuk adik aku.Sampai je sana aku bergi Carrefour.Aku cari cari Marshmallow but aku aku tak nampak.Aku tanya seorang boy ni.Dia kata straight hujung sekali.Dalam hati aku kata, "kalau aku belok sikt siap lah" ahaha,tapi tak jumpa jugak.Aku pusing-pusinglah kat situ.AKu suruh Ekin tanya mat bangla ni...

Ekin : Excuse me,can I know where is Marshmallow?
Bangla : Ha? Milo?
Ekin : No,MARSHMALLOW (dengan gaya mulut untuk menerangkan kepada mat bangla tersebut)
Bangla : Milo?

Kita orang terus bla.Kita orang tanya one girl ni pun sama je jawapan dia.Semua pekerja kat situ orang asing.Dekat belakang baju harapkan "May I help you?".Bila tanya sorang pun tak boleh harap.Akhirnya kita orang pergi jusco.Apa yang kita orang nak semua ada.Aku beli Marshmallow,strawberry and chocolate cair.Then singgah Cotton On aku nak beli baju kat sana.Selepas tu teman Ekin cari rantai yang dia nak.Penat jugaklah,but teman kan je.Akhirnya dia beli baju dekat F.O.S...tak apalah ekin baju tu kau boleh pakai bila-bila.Jangan nangis lagi tau.Next time kita beli rantai.

Sampai je rumah,aku mandi and tolong adik aku cucuk marshmallow,buah kiwi and strawberry.Then aku try makan sikit dengan chocolate.Peh!!! Sedap doh,lama tak makan.So yeah,aku rasa today aku banyak bercerita.I guess that's all.Bye :)








By,
Ryn Dzulkhairi